На головну сторінку:
Вісник Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут”. Філософія. Психологія. Педагогіка
2009 рік, Номер 1
ЗМІСТ
ФІЛОСОФІЯ
Волков О.Г.
Дискурс соціалізму: сенси і суперечності
Галушко М.
Динаміка трансформації повсякденних форм у культурі постмодерну
Герчанівська П.Е.
Методологічні аспекти культурологічного дослідження української народної релігійної культури як суспільно-функціонуючого феномена
Даренська В.М.
Сакральність простору традиційного українського житла
Дербак А.П., Cитнік В.П.
Філософсько-педагогічне розуміння особистості
Злочевська М.В.
Концептуальний вимір філософії діалогізму
Ковальова С.Б.
Системний підхід до інноватики – вимога часу
Майданюк І.З.
Свобода як цінність права у філософській спадщині Станіслава Оріховського
Рубанець О.М.
Когнітивні аспекти математичного пізнання в розвитку науки
Сірокуров Є.О.
Конценпція особистості в сучасній православній антропології і проблема глобалізації
ПСИХОЛОГІЯ
Блохіна І.О.
Морально-етична складова управлінської діяльності керівника ВНЗ
Бреусенко-Кузнецов А.А.
К Марсу через форточку: углублённый анализ совместной сказки
Веремеєнко О.В.
Психологічний аналіз соціального середовища молодіжної волонтерської організації
Гуцол С.Ю.
Мода как неомифологический нарратив
Гущина Т.Ю.
Особенности становления самоотношения в студенческом возрасте
Жирун О.А.
Вплив психологічної готовності до професійної діяльності на формування професійної самосвідомості студентів-редакторів
Кононець М.О.
Етико-психологічні особливості професійно-педагогічної соціалізації студентів технічного університету
Пампуха Л.О.
Гендерні аспекти ефективного менеджменту
Предко С.
Мотиваційна детермінація схильності до ризику у спортсменів-підводників
Семенцова О.М.
Функціональна модель процесу спілкування
Ходосенко О.
Експериментальне вивчення інтелектуальних якостей особистості старшого дошкільника на початковому етапі оволодіння грою у шахи
Ярослав Л.О.
Конфліктологічна компетентність як предмет психологічного дослідження
ПЕДАГОГІКА
Бойко Г.Л., Кузьменко Н.В.
Досвід розвитку фітнесу в Росії
Гнатовская Л.Ю.
Роль мультимедийных средств в обучении инженеров английскому языку
Захарова Л.М.
Мовна реалізація та переклад складних термінологічних утворень (на матеріалі технічних підмов)
Карпюк І.Ю.
Експериментальна модель організації навчальних занять фізичним вихованням на основі системного підходу
Кирмач Г.А.
Філософські, психологічні та соціально-педагогічні основи виховання цінності іншої людини
Ключка С.І.
Формування парадигми культури здоров’я як складової екологічної компетентності у студентів технічних навчальних закладів
Коломієць С.С.
Психолого-педагогічні передумови застосування інтерактивних методик навчання у вищій технічній школі в аспекті Болонського процесу
Кофанова О.В., Назарова Т.М.
Удосконалення програми з хімії з урахуванням міждисциплінарних зв′язків
Михайлова Л.М.
Естетичне виховання молоді: компетентісний підхід
Назаренко О.І.
Мультимедійна презентація як ефективний спосіб інтегрування чотирьох мовленнєвих умінь у навчанні англійської мови для професійного спілкування
Погоріла І.О., Романенко О.В.
Дослідження індивідуально-типологічних рис учня медичного ліцею та його соціальної активності
Пузирьов Є.В.
Активні методи навчання у військовій освіті: історичний аспект
Стрілковська Н.П.
Інноваційний проект як форма реалізації інноваційної політики вищого навчального закладу
Тарасова О.В.
Мислення учнів ПТНЗ гірничого профілю в сучасних умовах
Тарнавская Т.В.
Ролевые игры как метод оценивания качества языковой подготовки в неязыковом ВУЗе
Тимощук Н.М., Дакалюк О.О., Гарник А.А.
Інформаційні технології у навчанні іноземній мові студентів-аграріїв
Шпірко П.Ф.
Сучасні та інноваційні підходи викладання англійської мови для студентів інженерних факультетів